Odpowiedzi

2010-03-03T20:13:13+01:00
Okay, Klątwy nie oglądałam, ale polonistce powinno się spodobać to:

Mój ulubiony film to „Pociąg życia” (reżyseria i scenariusz: Radu Mihaileanu) Jest to najpiękniejszy i najdziwniejszy zarazem film jaki przyszło mi obejrzeć. Jestem pewna, że nie zapomnę go do końca życia... To było niemal jak śmiech przez łzy. Śmiałam się przez cały film - dziwną historię. Śmiałam się, żeby w ostatniej, niespodziewanej scenie trwającej około minuty płakać i płakać i płakać.

„niezauważenie zostajemy wciągnięci w grę,
której zdumiewający finał nastąpi w ostatniej scenie filmu.”

Pewnie niewiele osób widziało ten film... Polecam. Żydowska muzyka, tańce, humor sprawią, że nigdy tego nie zapomnę.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T20:16:43+01:00
Film, o którym napiszę jest "Klątwa". Tematyką jest horror i ma na celu wzbudzić w oglądającym skrajne emocje. Wydaje mi się, że to właśnie dlatego jest filmem, który mógłbym oglądać na okrągło.
Zawiera historię o opętanym domu. Związana jest z nim klątwa, która zabija każdego kto wejdzie do środka. Sam opis fabuły wywiera na mnie dreszcz i chęć oglądnięcia tego filmu. Nie ukrywam, że czasami mam ochotę zasłonić oczy, ponieważ występują tam świetne efekty, a aktorzy są genialni i idealnie dobrani do swoich ról.
Najbardziej podoba mi się ta wciąż kręcąca się akcja, która trzyma w napięciu i nie daje chwili wytchnienia.
Polecam ten film wszystkim osobom, które lubią dobry film i dreszcz emocji.