Odpowiedzi

2010-03-03T20:11:54+01:00
Przygody Tomka Sawyera Książkę pod tytułem ,,Przygody Tomka Sawyera,,można z pewnością polecić i dzieciom i młodzieży.Opowiada ona o losach,a w zasadzie przygodach chłopca,który żył w ubóstwie.Jednak wychowała go rodzina,dla której najważniejsza była uczciwość a przedewszystkim wiara.Jednak Tomek nie przywiązywał do tych rzeczy zbytniej wagi.Być może dlatego jego bliscy uważali go za urwisa.Nie można zaprzeczyć,że nim był.Tomek Sawyer otaczał się towarzystwem z ulicy.Miał kolegów podobnych do niego samego.W jego przekonaniu utkwiła myśl,że chodzenie do szkoły to zwykła strata czasu.Mógłby w tym czasie naprzykład wyjadać konfitury swojej cioci.Chociaż i tak to robił przy każdej nadażającej się okazji. Wymieniłam prawie same wady chłopca.Jednak w każdym człowieku nawet w Tomku można odkryć ziarenko zalet.O tych zaletach można się przekonać kiedy w miasteczku pojawia się pewna dziewczynka( bardzo ładna) i... Tomek się w niej zakoch*je.Ubiega o jej względy jak tylko najlepiej umie.A kiedy przy końcu powieści Tomek z ukochaną zostają uwięzieni w labiryncie chłopiec pociesza swą miłość i wspiera ją z całych sił.I właśnie on znajduje wyjście.Staje się dla dziewczynki kimś bardzo bardzo ważnym. I właśnie tu odnajdujemy zalety Tomka.Jego odwagę w wręcz opłakanej sytuacji.
2 2 2
2010-03-03T20:13:45+01:00
WADY kłamie, chodzi na wagary, figlarz, ucieka z domu, palił tytoń, leniwy, egoista, roztrzepany, zaczepny, zazdrosny, uparty, przesądny ZALETY sprytnt, szlachetny, prawdomówny w sądzie, serdeczny, pomysłowy, można na nim polegać, wrażliwy, koleżeński, optymista, zaradny
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:14:56+01:00
Odwaga-np.gdy wzą na siebie wine Becky
sprytny-np.gdy malował parkan ludzie sami się garneli aby mu pomuc
szlachetnośc- np.gdy ustał w obronie Muffa Pottera
wspułczucie -np.gdy namuwił Hucka aby powrucił do wdowu Douglas
7 4 7