Odpowiedzi

2010-03-03T20:14:40+01:00
-budowa karmników
-dokarmianie ptaków
-budowa gniazd
-dbanie o środowisko
2010-03-03T20:15:31+01:00
1.Budować Karmniki
2.Nie ścinać drzew
3.Nie niszczyć gniazd
4.Dokarmiać ptaki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:16:10+01:00
- budowa sztucznych gniazd
- wzmożona kontrola działalności myśliwych
- budowanie karmników
- dokarmianie ptaków
- nie płoszyć ich
- nie niszczyć gniazd
- opiekować się nimi