Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:21:05+01:00
X -zeszyty w kratkę
y - zeszyty w linie
* - razy

{ x + y = 12 || *(-4,5)
{ 4,5x + 3,5y = 49zł

-4,5x - 4,5y = -54
+ 4,5x + 3,5y = 49
________________
-y = -5 || *(-1)

y = 5

x = 12 - 5
x = 7

7-5=2

Zeszytów w linie kupiono 5, w kratkę 7. Zeszytów w kratkę kupiono 2 więcej.
  • Doo
  • Początkujący
2010-03-03T20:21:13+01:00
Obliczenia 3,5zł x5 + 4,5zł x7 =49
zeszyty w linie 5
zeszyty w kratkę 7
o ile więcej kupiono zeszytów w kratkę niż w linię 7-5=2