Odpowiedzi

2010-03-03T20:27:36+01:00
Skąd wziąć tą krzyżówkę .?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:51:07+01:00
Ale że jak hasło tej krzyżówki ma mieć dwutlenek siarki.?

1. woda składa się z 2 cząstek tlenu i ...-woDoru
2.może być względna lub bezwzględna.-Wysokość
3.tworzy go księżyc i osiem planet.-Układ słoneczny
4.jest go 78% w powietrzu-azoT
5.narząd wymiany gazowej u ryb.-skrzeLa
6.jest to proces produkcji pokarmu u roślin.-fotosyntEza
7.jest to warstwa która jest częścią stratosfery.-ozoNowa
8.wyspecjalizowane białka przyspieszające reakcje chemiczne.-Enzymy
9.współżycie grzyba z drzewem.miKoryza
10.naturalny satelita ziemii.-kSiężyc
11.np: pleśniak biały rozwijający się na starych produktach np: chlebie.-saprofIt
12.proces polegający na wymianie gazowej.-oddychAnie
13.serce ziemi.-jądRo
14.produktami fotosyntezy jest woda i...-gluKoza
15.jest ameryka północna i ...-połudnIowa

(te duże litery to rozwiązanie.!)

o to chodziło.?
1 5 1