Odpowiedzi

2010-03-03T20:19:08+01:00
Gospodarka rynkowa charakteryzuje się dwiema zasadniczymi cechami: (1)dominacją prywatnej własności czynników produkcji oraz (2)rynkową alokacyjną zasobów gospodarczych.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:25:06+01:00
1. centralizacja zarządzania gospodarką i planowania,
2. nakazowo-rozdzielczy charakter systemu,
3. ceny były kształtowane administracyjnie,
4. centralizacja uprawnień do tworzenia i reorganizacji jednostek gospodarczych,
5. niemal całkowity brak konkurencji między jednostkami gospodarczymi,
6. brak działających na zasadach komercyjnych instytucji finansowych,
7. duży stopień izolacji gospodarki i przedsiębiorstw od procesów i zjawisk dominujących w gospodarce światowej.

Nie jestem pewna czy to jest dobrze.
9 3 9