Odpowiedzi

2010-03-03T20:17:52+01:00
Ma wiekszy wplyw na to co sie dzieje w domu niz np. dzieci
Zarabiaja pieniadze... robia z nimi co chca..
Od 18 roku zycia odpowadaja sami za siebie. wiec moga robic co chca ;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:18:39+01:00
1.Mają prawo chodzenia do kina..dozwolone od lat 18.xd
2.Mogą pić alkochol
3.Mogą chodzic na dyskoteki..
4.Mogą ******** seK*
5.Mogą zdać prawo jazdy
1 5 1