Odpowiedzi

2010-03-03T21:02:12+01:00
L=. √[6/(22+12√2)]=√(6/(2*(11+6√2))=√[3/(9+2*3*√2+2]=√3/√(3+√2)²=√3/(3+√2)=[√3(3-√2)]/[(3+√2)(3-√2)]=(3√3-√6)/7=3/7 √3-1/7√6≠P
3/7 √3-1/7√6≠√3-2
podpunkt c nie jest równością, sprawdzane z kalkulatorem

d)
4+√5=√[21+8√5]
P=√[21+8√5]=√[16+2*4*√5+5]=√(4²+2*4*√5+√5²)=√(4+√5)²=4+√5=L
pierwiastek z kwadratem się skraca
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T22:13:47+01:00
Wszystko w załączniku
jak masz pytania to pisz
4 4 4