Odpowiedzi

2010-03-03T20:20:17+01:00
Musieli zadarmo pracowa
zle traktowanie
zabilanie chlopców
musieli suchac faraona byli niewolnikami
musieli plac mieniasze lub danine
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:24:22+01:00
Praca za darmo.
Niewolnictwo.
Brak szacunku.
Musieli być posłuszni i słuchać władcy.
Zabijanie za nieposłuszeństwo.
Złe traktowanie.
Płacenie daniny.
Nie mieli własnego zdania.

Może się przyda ^^


2010-03-03T20:29:17+01:00
Żydów faraon zmuszał do niewolniczej pracy i zabraniał wyznawać Judaizm.