Odpowiedzi

2010-03-03T20:22:56+01:00
Witam was obcy przybysze!

Mam nadzieje że nie przeszkadzam, lecz mam do Was kilka pytań,rozumiem ze moze na nie nie odpowiecie,ponieważ macie pokemońskie pismo,lecz jeśli udzielice odpowiedzi to bedzie miło.To moze zaczne Jak tam u was wygląda?Oraz jak spędzacie czas na waszej planecie.;?Pozdrawiam.;)Odpiszcie szybko


Ziemianie!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:24:47+01:00
Warszawa dn. 25.02.2010r.

Drodzy Marsjaninie !

Piszę do Was ten list , ponieważ chciałabym dowiedzieć się o planecie na której mieszkacie. Pewnie jest tam zupełnie inaczej niż u nas - na Ziemi. W mojej wyobraźni przedstawia się obraz na temat waszej planet iż jest to zielona , dziwaczna planeta na kótrej wszystko jest inne , odmienne. Bardzo chciałabym ją kiedyś odwiedzić i zobaczyć czym tak naprwdę się różni od mojej. Ja Was również zapraszam, jest u nas wiele ciekawych rzeczy. Występują tu piękne krajobrazy przyrodnicze itp.
Mam nadzięję , że w najbliższym czasie się spotkamy!

pozdrawiam ....
2 2 2
2010-03-03T20:25:55+01:00
Ziemia 23luty2010
Drogi Kolego z innej planety
Witaj pisze do Ciebie z planety o nazwie Ziemia. Chciałbym się czegoś o Tobie dowiedzieć.
Zacznę od tego że ciekawi mnie jak Ty naprawdę wyglądasz. Są o Tobie różne wyobrażenia. Właśnie z tym wiąże się moja prośba do Ciebie... Czy mógłbyś kiedyś do mnie przyjechać? Chciałabym z Tobą porozmawiać i dowiedzieć się jak jest na Twojej planecie.
Czekam na odpowiedz. Ciesze sie ze mogłam do Ciebie napisać.
Normalny