Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:21:50+01:00
Po każdych siedmiu dniach będzie znowu wtorek. Musimy więc odpowiedzieć na pytanie jaką resztę z dzielenia przez 7 daje 1000.
1000 = 7*142 + 6
Reszta wynosi 6, więc wystarczy od wtorku odliczyć sześć dni do przodu. Będzie to poniedziałek.
2010-03-03T20:23:14+01:00
1000:7=142 reszta 6
wtorek i 6 dni to poniedziałek
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T20:23:19+01:00
Tydzień ma 7 dni.
1000/7 to ilość tygodni.
- x to ilość dni po pełnych tygodniach.
1000 / 7 = 142 i 6/7

czyli za 1000 dni będzie poniedziałek.