Odpowiedzi

2010-03-03T20:27:40+01:00
1.Jan Maria Vianeey jest inny, ponieważ on gdy przebywał w ars to prowadził bardzo surowy tryb życia.Gdy przechodził koło jakiejś osoby to potrafił powiedzieć o czym myślał.
2. on pragnął by przekazać kapłaną jak bardzo lubił ludzi żeby byli podobni do niego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:30:40+01:00
1 był kapłanem który w dzień i w nocy pracował (spowiadając ludzi) i miał dla nich czas. odznaczał się niezwykła pracowitością i pobożnością... miał problemy ze snem, ponieważ dręczyły go złe duchy.
2 aby w miarę możliwości każdy się modlił i nie zapominał o Bogu. oraz wytrwałości w modlitwie i w chęci wykonywania swojej pracy.