Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:24:22+01:00
Po podręcznik sięgne kiedy bede ccial dowiedziec sie czegos ogólnego o jistorii Polski i nie tylko, ogólnych zarysów wydarzen. z kolei po pamietnik z powstania- kiedy bedzie chcial zglębić, poszerzyc swoja wiedze o powstaniu warszawskim, ponzac jego dokladny przebieg, dowódców, powstańców
2010-03-03T20:25:57+01:00
Po podręcznik do Historii sięgamy gdy chcemy się dowiedzieć coś o przeszłości a po Pamiętnik z powstania Warszawskiego sięgamy kiedy chcemy się coś dowiedzieć o tym powstaniu