Odpowiedzi

2010-03-03T20:31:10+01:00
E= 4 dm
s= 24 dm
obw1trójkata = 12 dm bo trójkąt ma 3 boki więc wszystkie mają a = 4 dm
obw2 - II - = 12 dm z tym jest tak samo jak z pierwszym
wychodzi na to że są to trójkąty równoboczne
a romb ma 4 boki więc
obw rombu = 4+4+4+4= 16 dm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:31:11+01:00
D- przekatna
a- bok rombu- boki sa rowne
L-obwod
L=(L trojkata- podstawe czyli ta przekatna)*2 bo sa 4 boki
L=(24dm-4dm)*2
L=40dm