Co powiedziałbyś w nastepujących sytuacjach?
1.chcesz pozyczyc od kolezanki mp3 jak ją zapytasz?


2.w stołowce nie ma wolnych stolikow wiec postanawiasz dosiąść sie do kogoś nieznajomego jak zapytasz czy mu to nie przeszkadza?

3.nauczyciel zadaje klasie dwadzieścia zadań na jutro jak zaprotestujesz?

4.kolega pyta czy moze pożyczyc twoją piłke nie chcesz mu jej dać w tej chwili bo właśnie idziesz grać jak mu to powiesz?

5.widzisz u kolegi smacznie wyglądajaće ciastka jak zapytasz czy możesz sie poczęstować?


napiszcie odpowiedzi po angielsku kto bedzie pierwszy i napisze całość dobrze dostanie naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • eli5
  • Początkujący
2010-03-03T20:32:56+01:00
1. Could you lend me your mp3 player?
2.Can I sid down near you?
3.I'm sory but I dont do it.!
4. No I'm sory because I'm going to play.
5.Can I taste it?
3 2 3
2010-03-03T20:38:40+01:00
1.Do you will loan me new mp3?
2.It doesn't prevent it that I will sit beside you?
3.We can't do it this exercise on the tomorow because we have test.
4.I prevent you this ball later because now I go play.
5.Can you give me one biscuit?
2 2 2