Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:42:58+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Zn²- ...protony=30, elektrony=28, neutrony=35, nukleony=65
S²- ....protony=16, elektrony=18, neutrony=16, nukleony=32
Cl......protony=17, elektrony=17, neutrony=18, nukleony=35
K.......protony=19, elektrony=19, neutrony=20, nukleony=39
Na+....protony=11, elektrony=10, neutrony=12, nukleony=23
Br-.....protony=35, elektrony=36, neutrony=45, nukleony=80
Ca.....protony=20, elektrony=20, neutrony=20, nukleony=40
Pb4+..protony=82, elektrony=78, neutrony=125, nukleony=207
24 4 24
2010-03-03T20:44:35+01:00
P-protony e-elektrony n-neutony
Zn²- p=30 n=35 e=32
S²- p=16 n=16 e=18
Cl p=17 n=18 e=17
K p=19 n=20 e=19
Na+ p=11 n=12 e=10
Br- p=35 n=45 e=36
Ca p=20 n=20 e=20
Pb4+ p=82 n=125 e=78
20 3 20