Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:31:30+01:00
J. Czechowiczowi chodzi o to, że jeśli masz dużą wyobraźnię to czytając książkę przenosisz się w drugi, odległy świat. Tak jakbyś żył w drugim świecie. A jak nie chcesz czytać książek to nic innego nie pozostaje, jak żyć w jedynym, realnym świecie. Więc zachęcam do czytania :) Pozdrowienia ;)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T20:34:06+01:00
Według mnie to znaczy że ci ludzie którzy czytają wiele książek wie więcej z rzeczywistości i umie sobie poradzić w życiu,a ci którzy wogóle nie czytają nie umią sobie potem ułożyć życia
1 1 1