Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:36:11+01:00
P trapezu=(a+b)*h/2
P=(10+18)*6/2
P=28*6/2
P=168/2
P=84
P trójkąta = a*h/2
P=6*18/2
P=108/2
P=54
Pole zaznaczonego trójkąta=pole trapezu-pole trójkąta prostokątnego
P=84-54=30
2 3 2
2010-03-03T20:49:51+01:00
Pt=(a+b) *h /2
Pt= 28 *6 /2= 84cm kwadratowe

trójkąt prostokątny
6 (do kwadratu) + 18 ( do kwadratu) = x (do kwadratu)
36+324= x kwadrat / pierwiastek
x= 6 pierwiastków z 10
2 2 2