Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:28:59+01:00
-karczmarka
-stolarstwo
-zabawkarstwo
-kolarstwo
-płatnerstwo
-oberżystka
-młynarki
-piekarki
-szewc
-beczkarki
-rzemieślnictwo
-uprawa roli
-hodowla zwierząt
-Uczenie
-kucharka
23 3 23
2010-03-03T20:29:18+01:00
-karczmarka
-stolarstwo
-zabawkarstwo
-kolarstwo
-płatnerstwo
-oberżystka
-młynarki
-piekarki
-szewc
-beczkarki
-rzemieślnictwo
-uprawa roli
-hodowla zwierząt
-Uczenie
-kucharka
13 2 13
2010-03-03T20:29:50+01:00
Dzwonnik
rycerz
jakis wojownik


cos w tym stylu
11 2 11