Odpowiedzi

2010-03-03T20:37:53+01:00
X≤13
y>-4
u≥-2
x<-3
x≤-1/3
x≥-16
x≤-2
x<-10
x≥5
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:40:26+01:00
X-5≤7
x<=13

y+7>3
y>-4

-2+u≥-4
u>=-2

2x<-6
x<-3

-3x≥1
x<=-1/3

-½x≤8
x>=-16

-4x-5≥3
-4x>=3+5
x<=-2

½x+3<-2
x<-10

-3x≤5-2x
-x<=5
x>=-5
2010-03-03T20:52:06+01:00
X-5≤7
x≤7+5
x≤12

y+7>3
y>3-7
y>-4

-2+u≥-4
u≥-4+2
u≥-2

2x<-6 /2
x<-3

-3x≥1 /(-3)
x≤ -1/3

-½x≤8 / *2
-x≥8 / (-1)
x≥-8

-4x-5≥3
-4x≥3+5
-4x≥8 /(-4)
x≤ -2


½x+3<-2 / *2
x+6<-4
x<-4-6
x<-10

-3x≤5-2x
-3x+2x≤5
-x≤5 /(-1)
x≥-5