Szkoła Podstawowa klasa 6 .

Co jest większe :
a)suma dwóch liczb ujemnych czy iloczyn tych liczb ?
b)iloczyn czterech liczb ujemnych czy liczba przeciwna do tego iloczynu ?
c)iloczyn trzech liczb całkowitych ujemnych czy odwrotność tego iloczynu ?


Z góry dziękuję za pomoc .

3

Odpowiedzi

2010-03-03T20:32:00+01:00
A) np: -3 + (-3) = 6 / 3*3=9
4 3 4
2010-03-03T20:32:29+01:00
A) iloczyn tych liczb .
b) iloczyn czterech liczb ujemnych .
c) odwrotność tego iloczynu .
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:37:01+01:00
A) Większy jest iloczyn tych liczb, przykład:
-2+(-3)=-5
-2x(-3)= 6
b) Większy jest iloczyn,przykład:
-2x(-3)x(-4)x(-5) = 120
przeciwna do 120 = -120
c) większa jest odwrotność ,przykład:
-2x(-3)x(-4)= -24
odwrotność: - 1/24
5 4 5