Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:37:51+01:00
Bólem współczesnych matek najczęściej jest zachowanie ich dzieci. Rodzice nie potrafią zrozumieć, że dzisiejsza młodzież żyje w trochę innych czasach, jak oni. Matka pragnie by dzieci były takie jak one, by nie popełniały błędów. Ponieważ każda porażka dziecka, matkę boli równie mocna jak i samych dzieci.
największym i niewyobrażalnym bólem matki jest śmierć własnego dziecka. Ból ten jest nie do opisania.
1 4 1
2010-03-03T20:39:20+01:00
Moim zdaniem dzisiejsze matki mają mnóstwo problemów. Pierwszym z nich jest wychowanie dziecka i utrzymanie rodziny. Poza tym muszą umieć zajmować się domem bo w innym razie wszystko ogarnie chaos. Niektóre kobiety oprócz tego chodzą jeszcze do pracy, co jeszcze bardziej komplikuje im życie. Dlatego staram się pomagać moim rodzicom. Często sprzątam i gotuję obiady. Moim zdaniem każdy powinien tak postępować. W innym razie nie zawsze sobie z tym poradzą.
1 5 1