Odpowiedzi

2010-03-03T20:41:42+01:00
Wolontariusz-jest to osoba czyniąca dobro dla innych bezinteresownie np.wolontariusz z caritas
wolontariat-zespól ludzi , którzy pomagają choryb lub ubogim ludziom w trudnych sytuacjach bezinteresowni np.zbiórka na haiti
hospicjum-miejsce opieki dla chorych osób,umierających w którym umilają im życie i opiekują się nimi np. hospicjum caritas
wolontariusze zajmują sie zbieraniem datków dla biednych i chorych , pomaganiem innym, odwiedzaniem chorych i niedołęznych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:49:02+01:00
Wolontariusz-praktykant pracujący bez wynagrodzenia dla zaznajomienia się z zawodem; osoba dobrowolnie pracująca bez wynagrodzenia, w celu pomagania innym

wolontariat- bezpłatna praca wykonywana z własnej woli: bezpłatna forma stażu w szpitalu lekarza zdobywającego specjalizację

hospicjum- instytucja zajmująca się ludźmi umierającymi lub cierpiącymi z powodu przewlekłych, nieuleczalnych chorób; schronienie dla ludzi bez źródła utrzymania, np. bezdomnych, młodych samotnych matek

Obowiązki wolontariusza:
-opiekowanie się wyznaczonymi mu osobami, lub zwierzętami
-wykonywanie swoich obowiązków związanych z wolontariatem
-praca bez wynagrodzenia, dająca jedynie satysfakcję z niesienia pomocy potrzebującym