Odpowiedzi

2010-03-03T20:46:29+01:00
Znaczy to tyle że ty i wróg twojego wroga macie wspólnego wroga i to was łączy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:47:13+01:00
Wróg mojego wroga oznacza, że wróg nie lubi mojego wroga i jest po mojej stronie a nie po stronie mojego wroga
1 5 1
2010-03-03T20:47:41+01:00
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem oznacza że osoba ,która nie cierpi tej samej osoby co ja , jest mi bliska jest mym przyjacielem.
2 3 2