Siedziały wróble na strachu na wróble. Początkowo na lewym ramieniu siedziało 2 razy więcej wróbli niż na prawym. Potem cztery wroble przeniosly sie z lewego ramienia na prawe i w ow czas po obu stronach bylo tyle samo wrobli. Ile wrobli siedzialo na strachu na wroble?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:50:32+01:00
2x-4 = x=4
2x-x=8
x=8
siedzialo 2x+x wrobli wiec-> 2*8+8=24

Odpowiedz:24 wroble
1 5 1
2010-03-03T20:52:01+01:00
2x-4=x+4
x=8

(2*8)-4+8+4=24
Odp. Na strachu na wróble siedziały 24 wróble.