Siedziały wróble na strachu na wróble. Początkowo na lewym ramieniu siedziało 2 razy więcej wróbli niż na prawym. Potem cztery wroble przeniosly sie z lewego ramienia na prawe i w ow czas po obu stronach bylo tyle samo wrobli. Ile wrobli siedzialo na strachu na wroble?

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T21:12:33+01:00
2*(x-4)=x+4
2x-8=x+4
x=12
l=12 p=12
12+12=24
odp.Na strachu siedziały 24 wróble.Dobrze??
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:21:07+01:00
2x=x
2x-4=x+4
2x-x=4+4
x=8

2*8+1*8=24
Odp.na strachu na wróble siedziało 24 wróble.