Odpowiedzi

2010-03-03T21:23:55+01:00
1. Warto ponieważ zawsze wychodzi to na dobre itp ;D czy coś takiego. ;-)
2. To wyszukaj w Wikipedii (google). Wpisz jakiś wiersz, przeczytaj kawałem i wypisz ze 3 rymy ;D


Sory że tak mało, ale mam mało czasu ;-( A tak bym więcej napisała, nawet podałabym ci te rymy i wgl. SORRY. Ale mam nadzieję że chodź troszkę pomgłam ;-) Pozdro ;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:30:53+01:00
W moim wyracowaniu za przykład wezmę rodzine.
ludzie młodzi przewaznie zawsze idą swoimi ścieżkami i naprzykład nie kontynuują tradycjii rodzinnymi. czy robą dobrze? moim zdaniem tak poniewaz robią to co przynosi im kożyści nie tylko materialne ale i osobiste. wię czy warto robic to czego się niechce? nie apsolutie nie. powinno się isc wlasnymi nieprzetartymi ściezkami które dadzą nam satyswakcje...!