Odpowiedzi

2010-03-03T20:55:28+01:00
Wielkość fizyczna, fizyczna właściwość ciała lub zjawiska, którą można odróżnić od innych właściwości (jakościowo) oraz określić ilościowo.
Substancja - materiał, z którego zbudowane jest ciało
Ciało fizyczne - przedmiot badań fizyki i chemii; zależnie od stanu skupienia rozróżnia się ciała stałe, ciekłe i gazowe, zależnie od właściwości sprężystych ciała sztywne, sprężyste i plastyczne.
oddzialywania:
4 3 4
2010-03-03T20:57:09+01:00
Wielkość fizyczna to te cechy przedmiotu, które możemy zmierzyć.Każdą mierzoną wielkość fizyczną wyraża się przez podanie liczby i jednostki.
Ciało fizyczne to każdy przedmiot który bada fizyka.
Substancja to materia, która składa się z cząsteczek i atomów, posiada masę spoczynkową.
Oddziaływania:międzycząsteczkowe,grawitacyjne, antagonistyczne, elektrostatyczne, magnetyczne, hydrofobowe.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:57:51+01:00
1. Ciało fizyczne - każdy przedmiot a także organizm żywy mogące stanowic obiekt badania fizyki.
Substancja - materiał, z którego zbudowane jest ciało fizyczne.
Wielkosc fizyczna - badając ciało fizyczne, mierzysz jego objetosc, temperature, mase itp. Te cechy sa to wielkosci fizyczne!

2. Oddzialywanie statystyczne; gdy cialo odksztalca sie
Oddzialywanie dynamiczne; gdy cialo jest wprawione w ruch. ;D