Uzupełnij podane porównania odpowiednimi imionami lub nazwami , które może wybrać z ramki . To te wyrazy :
Faun , Apollo , Narcyz , nimfa , Ikar , Atena , Herakles , Hades , Cerber .
Tymi wyrazami uzupełnijcie , nie trzeba wybrać wszystkich .
silny jak ...
piękny jak ...
zgrabna jak ...
zakochany w sobie jak ...
pilnuje jak ...
Daję naj ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:53:01+01:00
Uzupełnij podane porównania odpowiednimi imionami lub nazwami , które może wybrać z ramki . To te wyrazy :

Tymi wyrazami uzupełnijcie , nie trzeba wybrać wszystkich .
silny jak ... Herakles
piękny jak ... Apollo
zgrabna jak ... nimfa
zakochany w sobie jak ... Narcyz
pilnuje jak ... Cerber
Daję naj ;)
5 4 5
2010-03-03T20:54:18+01:00
Silny jak Herakles.
piękny jak nimfa.
zgrabna jak Apollo.
zakochany w sobie jak Narcyz.
pilnuje jak Cerber.

pozdrawiam ;p
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T20:55:01+01:00
Silny jak Herakles
piękny jak Apollo
zgrabna jak Atena
zakochany w sobie jak Narcyz
pilnuje jak Cerber

Niewiem o jakie nimfy tu chodzi.. o te boginie smierci czy jakos tak ?
Mysle ze pomoglem :P pzdr ^^
3 1 3