Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:25:39+01:00
Świątynia,jego zamek warowny,folwark,miejsce uczty karaibów,miejsce znalezienia stopy ludzkiej,miejsce na którym osiadł jego statek,miejsce uratowania piętaszka,zagroda owiec,komórka pietaszka,miejsce rośnięcia ananasów
2010-03-06T12:11:24+01:00
-Tam gdzie rosną ananasy,banany itp.
-Miejsce uczty Karaibów
-Miejsce uratowania Piętaszka
-Znalezienia stopy ludzkiej
-Miejsce na którym osiadł statek
-Zagroda owiec
-zaprzyjaźnienie się z Pietraszkiem
- znalezienie owiec
-Zamek Warowny
-wyruszenie z wyspy