Proszę o szybkie i dobre odpowiedzi ;) dam naj :)
liczby wymierne
1. oblicz iloczyny

a) -2 1/2 * (-0,6) * 2 2/5 * ( - 1 1/9 )
b)-3 3/4 * ( -3 3/5 ) * ( - 0,625 ) * ( -1,4 )
c) -2 2/3 * ( -1.5 ) * ( -3 1/3 ) * (-0,6 ) * ( -1)
d)-8/3 * (-3,14 ) * ( -1 5/7 ) * (-1) * [-(-14)]

2

Odpowiedzi

2010-03-03T21:00:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:01:34+01:00
A) -2 1/2 * (-0,6) * 2 2/5 * ( - 1 1/9 )=-4
b)-3 3/4 * ( -3 3/5 ) * ( - 0,625 ) * ( -1,4 )=118,125
c) -2 2/3 * ( -1.5 ) * ( -3 1/3 ) * (-0,6 ) * ( -1)=-8
d)-8/3 * (-3,14 ) * ( -1 5/7 ) * (-1) * [-(-14)]=281,6