Odpowiedzi

2010-03-03T21:00:02+01:00
Chrzęstno szkieletowych
rekin biały, rekin tygrysi
płaszczki

b) słodkowodnych
karp
c) morskich
sledz, makrela
d) które opiekują się potomstwem
konik morski
e) odbywają wędrówki
łosoś
f) które są pod ochroną
łosoś
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • ETWG
  • Początkujący
2010-03-03T21:01:07+01:00
A)rekin tygrysi
b)okoń
c)dorsz
d)błazenek
e)łosos
f)jesiotr zachodni
2 2 2
2010-03-03T21:02:23+01:00
A) rekiny, płaszczki
b) sum, szczupak
c) Pokolec królewski
d) pielęgnice
e) węgorz
f) głowacz pręgopłetwy
2 2 2