Podaj imiona bogów , bogiń lub herosów związanych z mitami na temat :
-zmiany pór roku ,
-wschodu słońca , jego przebiegu po niebie i zachodu ,
-latania człowieka ,
-otrzymania przez ludzi ognia ,
- powstawania piorunów .

Daj najlepszą odpowiedź !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:58:10+01:00
-zmiany pór roku-demeter
-wschodu słońca , jego przebiegu po niebie i zachodu-hefajstos
-latania człowieka-ikar i dedal
-otrzymania przez ludzi ognia-prometeusz
- powstawania piorunów-neptun
21 3 21
napewno nie hefajstos   on wykówal pioruny mędrcu
neptun to bóg morza, grecki posejdon
Komentarz został usunięty
2010-03-03T21:00:36+01:00
1.demter
2.chyba helios
3.dedeal
4.prometeusz
5.zeus
16 4 16