Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:03:07+01:00
A)2x+3xy-x+2x-xy+b = 3x+2xy+b
b)-4a+x+y-2x+3a-y = -a-x
c)4+5p-2wp-2w+3wp+p = wp-2w+6p+4
2010-03-03T21:04:58+01:00
A)2x+3xy-x+2x-xy+b=2x-x+2x+3xy-xy+b=3x+2xy+b

b)-4a+x+y-2x+3a-y=-4a+3a+x-2x+y-y=-a-x

c)4+5p-2wp-2w+3wp+p =4+5p+p-2wp+3wp-2w=4+6p+wp-2w
2010-03-03T21:06:14+01:00
A)2x+3xy-x+2x-xy+b = 3x+2xy+b
b)-4a+x+y-2x+3a-y= -a-x
c)4+5p-2wp-2w+3wp+p= wp+6p-2w+4