Zamień zdania na str. biernną lub czynną.

1Australia została odkryta w 1769r przez Jonesa Cooka.
2 Pierwszy wyścig motocyklowy zorganizowali Anglicy.
3Tata rozwiązuje wszystkie zadania z matematyki.
4W 146r n.e. legiony rzymskie zrównały z ziemią Kartaginę.
5 Krzysiek jest uważany przez kolegów za świetnego organizatora.

PS. Wybiorę najlepsze rozwiązanie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:07:27+01:00
1) Jones Cook odkrył Australię w 1769r.
2) Pierwszy wyścig motocyklowy został zorganizowany przez Anglików
3) Wszystkie zadania z matematyki są rozwiązywane przez tatę
4) W 146r.n.e Kartagina została zrównana z ziemią przez legiony rzymskie
5) Koledzy uważają Krzyśka za świetnego organizatora.
1 5 1
2010-03-03T21:09:45+01:00
1.Australię okryl Jones Cook w 1769 roku
2. Pierwszy wyscig motocyklowy zostal zorganizowany przez Anglikow
3. Wszystkie zadania z matematyki zostaly rozwiazane przez tate.
4.Ziemia Katagina zostala zrownana z ziemia przez legiony polskie w 146 r. p. n. e
5.Koledzy Krzyska uwazaja go za swietnego organizatora

:)
1 5 1