W skład organizmu człowieka wchodzi przeciętnie 65% wody, 20% białek, 10% tłuszczów, 1% węglowodorów, 4% soli mineralnych.
Masa mojego ciała wynosi 47kg, w tym
woda-....kg
białko....kg
tłuszcz....kg
węglowodany....kg
sole mineralne....kg

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T19:00:39+02:00
W skład organizmu człowieka wchodzi przeciętnie 65% wody, 20% białek, 10% tłuszczów, 1% węglowodorów, 4% soli mineralnych.
Masa mojego ciała wynosi 47kg, w tym
woda-30,55kg
białko9,4kg
tłuszcz4,7kg
węglowodany0,47kg
sole mineralne1,88kg
1 5 1
2009-10-20T21:46:34+02:00
Woda-30,55kg
białko-9,4kg
tłuszcz-4,7kg
węglowodany-0,47kg
sole mineralne-1,88kg