Odpowiedzi

2010-03-03T21:06:59+01:00
V= 3 * 2 * 0.5
v= 3 cm (sześcienne)
3 * 7⅘ = 23,4g
2010-03-03T21:12:05+01:00
Objętość sztabki
V = Pp*h

Pp = 3*2
Pp = 6 cm^2

h = 0,5 cm

V = 6*0,5
V = 3 cm^6

Waga sztabki
1cm^3 = 7 4/5 g
3cm^3 = 3*7 4/5 = 23,4g

Odp: sztabka waży 23,4 g

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T22:02:40+01:00
1 cm ³ żelaza waży 7(i cztery piąte) grama.
Ile gramów waży sztabka żelaza 3 cm , 2 cm, 5 mm.

V=3*2*0,5
V=3 cm³

masa= 3*7(i cztery piąte) grama.
m=3*7,8
m=23,4 g