Powiedz czy to prawda czy fałsz:

1) W strarożytnej Sparcie mężczyźni podlegali obowiązkowi służby wojskowej do 50 roku życia.

2) Chłopcy od 7 roku życia rozpoczynali naukę w szkołach, a dziewczynki w wieku około 14 lat wydawane były za mąż.

3) Bardzo ważnym elementem życia greków był sport, który służył kształtowaniu dyscypliny i sprawności fizycznej obywateli.

4) grecy w czasie wojny nie lubili oglądać igrzysk ani spektakli teatralnych

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T19:00:58+02:00
1) Fałsz
2)Prawda
3)Prawda
4)Fałsz
3 5 3
2009-10-20T19:04:43+02:00
1)Fałsz
2)Prawda
3)Prawda
4)Fałsz
2 5 2