Odpowiedzi

2010-03-03T21:07:45+01:00
Zima to piękna pora roku.Jeżdżenie na nartach na łyżwach i wygłupy na kuligu.To naprawde fajna zabawa bo zima jest fajna.
2010-03-03T21:09:50+01:00
Mozna jeździć na nartach
mozna lepić bałwana
dzieci mają ferie
mozna chodzić na lodowisko
mozna jeździć kuligiem
jest chłodno, a nie gorąco
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:59:24+01:00
Zima jest piekna pora roku pieknym płaszczem w bieli okrywa ziemie pola łaki lasy góry i doliny zwierzatka spia głemboko mozna odac sie szalenstwo snierznych sportów jak np narty sanki czy łyzwy ziemia odpoczywa mozna ulepic bałwana swieta Bożego narodzenia prezenty wigilia i mozna zrobic śnierzna bitwe na śniezki
wybrac sie na slizgawke czy kulig zrobic piekne zdjecia :))