Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:15:32+01:00
Gromowładny - Zeus
prędkonogi - Apollo
potężny - Zeus
uskrzydlony - Eros
urodziwy - Narcyz
odrażający - Adonis
nić - Ariadna
męki - Prometeusz
pięta - Achilles
mądrość - Atena
lot - Ikar
trójząb - Posejdon
1 5 1
2010-03-03T21:17:09+01:00
Gromowładny-Zeus
prędkonogi-Achilles
potężny-Zeus
uskrzydlony-Eros
urodziwy-Ares
odrażający-Pan
nić męki-Tantal
pięta mądrość-Atena
trójząb-Posejdon
1 5 1