Pomocy!!! Będzie to dość głupie pytanie, ale nie mogę nic wymyślić. Potrzebuję hasła na zakończenie prezentacji pt. "Zdrowo się odżywiam". Chodzi o ostatni slajd, na którym chciałabym jakoś zachęcić do zdrowego odżywiania jakimś fajnym hasłem. Proszę o szybką odpowiedź- potrzebne na jutro!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:10:01+01:00
Zdrowo żyj i sie odzywiaj
jedz owoce i warzywa
rub przysiady i podskoki
bedziesz chudy i wysoki
2010-03-03T21:10:38+01:00
Jedzcie zdrowo i do woli
i nie pijcie więcej coli.
;)
2010-03-03T21:12:05+01:00
Odżywiaj sie zdrowo i bay bay chorobo !