Odpowiedzi

2010-03-03T21:11:57+01:00
Wykres kolumnowy służy zazwyczaj to pokazywania procentów :D nie wiem wsumie jak Ci to wytlumaczyc :)
1 5 1
2010-03-03T21:13:07+01:00
Wykres kolumnowy służy do pokazywania zmian danych w czasie lub porównywania elementów .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:13:27+01:00
Wykres kolumnowy-typ wykresu biznesowego, w którym wartości liczbowe są przedstawiane za pomocą pionowych kolumn; jest to najpopularniejszy typ wykresu stosowany w grafice biznesowej, stosowany zazwyczaj do pokazania zmian wartości w czasie (np. roczna dynamika sprzedaży) i/lub struktury wartości (np. porównanie kilku firm).
3 3 3