Odpowiedzi

2010-03-03T21:15:20+01:00
Najpierw narysuj wykresy tych funkcji. Zrób tabelki dla każdej funkcji i wpisz wartości : -2, -1, 0, 1, 2 i podstaw do wzorów w miejsce X .
Potem zaznaczysz punkty w układzie współrzędnych. Dla każdej funkcji zrób oddzielny układ . Połącz punkty, żeby powstała parabola.

Porównaj na zasadzie:
pierwsza parabola ma ramiona skierowane w dół, a druga w górę.
Wyznacz zbiór wartości funkcji, przedziały rosnące, malejące. :]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:28:59+01:00