Odpowiedzi

2010-03-03T21:15:13+01:00
Kochany tatusiu !
w dniu Twoich imienin zycze Ci wszystkiego co najlepsze .. spełnienia marzeń a sukcesów. kocham Cie ! Twoja córka..
2010-03-03T21:15:52+01:00
Kochany tatusiu! Życzę ci, abyś w tym odwróconym, pokręconym świecie
potrafił odnajdywać pewny grunt pod stopami. Abyś zawsze wiedział po co i dla kogo warto żyć i o co walczyć. Abyś kochał i był kochany. Życzę Ci marzeń wielkich i odważnych i odwagi by je spełniać. Aby to o czym tak marzysz się spełniło, a to co tak kochasz, Twoje było.
Żyj tak, aby każdy kolejny dzień, był niesamowity i wyjątkowy. Wypełniaj każdą chwilę tak, aby potem wspominać ją z radością. Szukaj w sobie siły, entuzjazmu i namiętności. Próbuj życia i układaj je w swój własny sposób. Żyj najpiękniej jak umiesz - po swojemu. Spełniaj się! Żyj mądrze i dokonuj odważnych wyborów. Próbuj, bo jeśli nie będziesz próbował, nie będziesz wiedział co tracisz...
Idź przez życie z odwagą w sercu, otoczony ludźmi, których kochasz... tego Ci życzę z całego serca.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:18:01+01:00
W dniu imienin twych,
szczęścia życzę Ci!
I miłości, i radości,
i bogactwa, i czułości.
I wszystkiego najlepszego
dla tatusia wspaniałego!