Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:23:11+01:00
V=2,1mx3,6mx30cm=2,1mx3,6mx0,3m=2,268m³
2,268x1,6t=3,6288t

Odp. Ten ladunek wazy 3,6288t.


Licze na naj!!.
2010-03-03T21:29:13+01:00
2 m 10 cm ->2,1 m
3 m 60 cm ->3,6 m
30 cm -> 0,3 m

2,1*3,6*0,3=2,268
2,268*1,6=3,63

Odp. wazy 3,63 ton
2010-03-03T22:05:33+01:00
Skrzynię samochodu ciężarowego o szerokości 2 m 10 cm i długości 3 m 60 cm wypełniono piaskiem , którego warstwa ma grubość 30 cm. Ile ton waży ten ładunek , jeżeli 1 m(sześcienny) piasku 1,6 tony.

V=2,10 *3,60 *0,30
V=2,268 m³

1m³ ----1,6 tony.
2,268 m³--x

x=2,268*1,6 tony.
x=3,6288 t