Odpowiedzi

2010-03-03T21:28:32+01:00
Dyscyplina , zwyczaje dworskie, tylko tyle wiem ... ;/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:32:08+01:00
Bonaparte miał swietne umiejętnośc. Przestrzegał dyscypliny. Prowadził wojska bardzo mu posłuszne. Świetna organizacja, dyscyplina, umiejętności.Umundurowanie:
"Ciemnoniebieska kurtka ze szkarłatnymi rabatami, mankietami i wypustką; szkarłatny kołnierz dla sztabu, kompanii grenadierów, oraz fizylierów, ale płowożółte dla kompanii woltyżerów; biała kamizelka, ciemnoniebieskie spodnie; srebrne metalowe guziki oznaczone numerem 1, otoczonym napisem Legion du Nord; pionowe kieszenie, półgetry i jako nakrycie głowy, czako w stylu, jaki wybierze generał Zajączek."