Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-20T19:13:08+02:00
A=2+2 √3
b= 1-3 √3

a+b
(2+2√3)+(1-3√3)=3-√3

a-b
(2+2 √3)-(1-3 √3)=
2+2√3-1+3√3=1+5√3

a×b
(2+2 √3)(1-3 √3)=
2+6√3-18+2√3=-16+8√3

a:b
(2+2 √3):(1-3 √3)=



oblicz a+b a-b axb a:b
1 5 1
2009-10-20T19:36:51+02:00
A+b
2+2√3 + 1-3√3 = 3-√3



a-b
2+2 √3-(1-3√3) = 2+2√3-1+3√3 = 1+5√3



a×b
(2+2 √3)(1-3 √3) = 2-6√3+2√3-18 = 4√3-16



a:b
2+2√3
______ =
1-3√3