Z polskiego na angielski BEZ TRANSLATORA (można dopisać własne słowa do tego):

Justyna Kowalczyk urodziła sie 19 stycznia 1983 roku w Limanowej. Polska biegaczka narciarska. Narciarstwo zaczęła od 14 roku życia. W Vancouver zdobyła 3 medale: złoty, srebry i brązowy. Wybrałem ją, ponieważ ma wielki talent, osiągnęla wiele ciężką pracą i lubi to co robi.

2

Odpowiedzi

2010-03-03T21:29:28+01:00
Justyna Kowalczyk was born on January 19, 1983 in Limanowa. Poland Cross-country skier. Skiing began with 14 years of age. In Vancouver, won 3 medals: gold, brown and srebry. I chose it because it has a great talent, hard work has achieved a lot and likes what he's doing
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:36:34+01:00
Justyna Kowalczyk was born in 19 january 1983 in Limanowej. Polish skier. Skiing started from 14 years old. In Vancouver she get 3 medals : gold, silver and brown. I chose her becouse she have a big talent, she reach many hard work and she likes what shes doing.

Sam zrobiłem a co do tego pierwszego rozwiązania to nie wydaje mi się, że było to robione bez translatora zauważyłem tam "sie" albo w tym wyżej "srebry" "he's" (przecież Justyna to kobieta!!)