Zadanie polega na tym, że trzeba napisać mi czy ten tekst jest na podstawie książki czy filmu. Chodzi o książkę '' Harry Potter i Komnata Tajemnic''
tu znajduje się tekst :

http://hogsmeade.pl/articles.php?article_id=384

jeżeli jest w nim jakieś wydarzenie z filmu, to pisać, muszę to znać jakby przeczytała książkę a nie oglądnęła film ..
Jeżeli ktoś książki nie czytał niech lepiej nic nie pisze !
potrzebuje szybkich odpowiedzi. ;)

3

Odpowiedzi

2010-03-03T21:32:38+01:00
2010-03-03T21:32:39+01:00
Chodzę do V klasy , ale czytałam to i moja koleżanka również . Moim zdaniem jest tam pare zda z filmu a reszta na podstawie książki , moja koleżanka też tak twierdzi .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:35:41+01:00
To jest na podstawie książki

przynajmniej tak mi sie zdaje
ale jakby co w kinie byłam, oglądałam no i oczywiście czytałam książke ;))

niejestem do końca pewna ;//
pozdrawiam!;*