Odpowiedzi

2010-03-03T21:47:47+01:00
" A niechaj narodowie wżdy postronni zdają, iż Polacy nie gęsi iż swój język mają' oznacza:
Niech inne narody wiedzą, że Polacy mają nie język gęsi (czyli łacinę, nazywaną tak od brzmienia jej wymowy, od gęsich piór używanych kiedyś do pisania), ale swój własny, polski.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:54:07+01:00
W tej wypowiedzi Rej chce powiedzieć,iż język polski jest tak samo pięknym językiem jak i inne,że w tym jezyku tez mozna pieknie wyrażać uczucia,przeżycia,i nikt nie powinien zapominać o swej mowie ojczystej,ani nakazywać uzywania nam innej niż ta,którą znamy i kochamy.